Štetje obiskovalcev
Spremljanje podatkov o obiskovalcih in ostalih marketinških podatkov dandanes pomeni konkurenčno prednost, povečanje zadovoljstva obiskovalcev, nov KPI v poslovanju in doseganje boljšega rezultata poslovanja.
Kar ne merimo ne moremo obvladovati.
Štetje obiskovalcev je eden od pomembnih podatkov za odločanje o marketinških akcijah komuniciranja, razporejanju zaposlenih, odpiranju / zapiranju posamezne lokacije in o pravilnosti ponudbe glede na demografsko sestavo obiskovalcev. Štejemo lahko na nivoju mikrolokacije ali skupine lokacij trgovin, trgovskih centrov, turističnih objektov, knjižnic, kulturnih, športnih in drugih objektov.
Za čim višjo stopnjo natančnosti štetja združujemo različne tehnologije štetja v skupno lastno programsko opremo REMS. Glede na posamezni prehod izberemo 4D, 3D, termično, video in IR štetje ali kombinacijo različnih tehnologij.
Števce izberemo na osnovi posameznega prehoda, za katerega želimo imeti podatke o prehodih po urah, dnevih, tednih, mesecih in letu. Združujemo 4D, 3D, termično, video in IR štetje, za čim višjo stopnjo natančnosti štetja glede na posamezni prehod.
- Spremljanje / zgodovina števila obiskovalcev po urah, dnevih, tednih, mesecih, lokacijah
- poljubne konverzije
- merjenje učinkovitosti marketinških akcij komuniciranja
- boljše in natančnejše informacije za poslovno odločanje
- povečanja povprečnega nakupa
- merjenje obiskanosti posameznih dogodkov
- povečanje konkurenčne prednosti
- modularna zasnova po meri naročnika.
Nadgradnja sistema štetja obiskovalcev:
- integracija podatkov štetja prometa, avtomobilov
- integracija podatkov klasifikacije obrazov za določanje spola in starosti
- korelacija podatkov o zadovoljstvu kupcev
- integracija POS podatkov za izračun konverzije
- korelacija s Cobiss izposojo
- brezžični klicni gumbi
- upravljanje z alarmi.
Izdelki


Modul za agregacijo podatkov
Modul za agregacijo podatkov s programskim okoljem REMS
- Agregacija podatkov, osnova vseh REMS funkcionalnosti
- nadzor nad delovanjem naprav in osnovni prikaz števnih podatkov
- pregled najpomembnejših kazalnikov
- pregled / alarm napak v delovanju naprav
- pregled in opozarjanje o nekosistentosti podatkov
- izvoz podatkov v zunanje sisteme.
Izdelki


Modul za trgovske centre
Trgovski centri imajo svojo specifiko poslovanja in temu primerno je potrebno prilagoditi kazalnike uspešnosti centra.
- Uporaba pivot tabel za poljubne primerjave in izdelavo poročil za poslovne odločitve
- predpripravjeni pogledi po meri
- agregacija podatkov na osnovi ure, dneva, meseca, leta, vremena
- samodejna korelacija z vremenom
- samodejno poročanje za vodstvo in najemnike
- vrtljive table
- meta podatki
- kontrolne plošče - dashboardi po meri naročnika.