Štetje obiskovalcev
Spremljanje podatkov o obiskovalcih in ostalih marketinških podatkov dandanes pomeni konkurenčno prednost, povečanje zadovoljstva obiskovalcev, nov KPI v poslovanju in doseganje boljšega rezultata poslovanja.

Kar ne merimo, ne moremo obvladovati. 


Štetje obiskovalcev je eden od pomembnih podatkov za odločanje o marketinških akcijah komuniciranja, razporejanju zaposlenih, odpiranju / zapiranju posamezne lokacije in o pravilnosti  ponudbe glede na demografsko sestavo obiskovalcev. Štejemo lahko na nivoju mikrolokacije ali skupine lokacij trgovin, trgovskih centrov, turističnih objektov, knjižnic, kulturnih, športnih in drugih objektov. 
Za čim višjo stopnjo natančnosti štetja združujemo različne tehnologije štetja v skupno lastno programsko opremo REMS. Glede na posamezni prehod izberemo 3D, termično, video in IR štetje ali kombinacijo različnih tehnologij. 


Števce izberemo na osnovi posameznega prehoda, za katerega želimo imeti podatke o prehodih po urah, dnevih, tednih, mesecih in letu. Združujemo 3D, termično, video in IR štetje, za čim višjo stopnjo natančnosti  štetja glede na posamezni prehod.

  • Spremljane / zgodovina števila obiskovalcev po urah, dnevih, tednih, mesecih, lokacijah.
  • Poljubne konverzije. 
  • Merjenje učinkovitosti marketinških akcij komuniciranja.
  • Boljše in natančnejše informacij za poslovno odločanje.
  • Povečanja povprečnega nakupa.
  • Merjenje obiskanosti posameznih dogodkov.
  • Povečanje konkurenčne prednosti. 
  • Modularna zasnova po meri naročnika.  

Nadgradnja sistema štetja obiskovalcev:

  • Integracija podatkov štetja prometa, avtomobilov.
  • Integracija podatkov klasifikacije obrazov za določanje spola in starosti.
  • Korelacija podatkov o zadovoljstvu kupcev. 
  • Integracija POS podatkov za izračun konverzije. 
  • Korelacija s Cobiss izposojo. 
  • Brezžični klicni gumbi.
  • Upravljanje z alarmi. 

Izdelki

modul štetje

Izdelki

osnovni modul

Izdelki

standardni modul

Izdelki

konverzija

Izdelki

števec

Izdelki

agregacija podatkov

Izdelki

poročila po meri

Povpraševanje