Elektronske oznake cen
Digitalizacija na fizičnih prodajnih mestih.
Elektronske oznake cen – nepogrešljiv dejavnik digitalizacije na prodajnih mestih.
Digitalne rešitve so vedno pogosteje pomemben dejavnik na fizičnih prodajnih mestih. Ena izmed digitalnih rešitev v porastu so zagotovo elektronske oznake cen oz. elektronske cenovke, ki prinašajo številne prednosti. Zato ni presenetljivo, da se je za digitalne cenovke odločilo kar 50% Top 50 podjetij 30% Top 250 podjetij.*
*Top 50 in Top 250 podjetij, ki jih je definiralo podjetje Deloitte. Podatki temeljijo na poročilih podjetja Deloitte iz let 2005 in 2020 ter baze potrošnikov podjetja SES_Imagotag.
*Top 50 in Top 250 podjetij, ki jih je definiralo podjetje Deloitte. Podatki temeljijo na poročilih podjetja Deloitte iz let 2005 in 2020 ter baze potrošnikov podjetja SES_Imagotag.
Na voljo so v različnih dimenzijah in izvedbah. Ključne prednosti digitalnih cenovk so:
Zmanjševanje operativnih stroškov
- zmanjševanje stroškov dela zaposlenih
- lažje zagotavljanje razpoložljivosti izdelkov
- spremljanje stanja izdelkov na policah: opozorila ob manjkajočih izdelkih na polici
- osredotočenost na aktivnosti z dodano vrednostjo
Konvergenca O2O (online to offline)
- sinhronizacija komunikacijskih kanalov
- klikni in izberi (Click & Collect)
- e-kuponi
- izboljša mobilno povezljivost potrošnikov in možnost mobilnega nakupovanja Scan & Go
- digitalno oglaševanje na prodajnem mestu
Zagotavljanje zadovoljstva potrošnikov in izboljšane potrošniške izkušnje
- zagotavljanje istih cen na digitalnih kanalih in v trgovini (online in offline)
- personalizirana komunikacija
- vključevanje potrošnikov na prodajnem mestu
- fizična spletna trgovina oz. e-commerce
- hiter in enostaven check-out in opcija shop & go
- dodatne informacije na prodajnih mestih (npr. razpoložljive številke čevljev na zalogi, dodatne marketinške aktivnosti)