![]() | Aura je inovativna modularna platforma za obvladovanje izzivov dvoriščne logistike. |
SPOZNAJTE AURO
V kolikor dnevno obravnavate več kot 20 tovornih in drugih vozil, vam bo Aura zagotovo pomagala pri izzivu sledenja, optimizacije prometnega toka in upravljanja procesov.
Aura je prilagodljiva za uporabo v številnih industrijskih in komercialnih okoljih:
- Industrijska podjetja
- Logistična podjetja
- Pristanišča
- Mestna središča
- Parkirišča
- Avtobusne postaje
- Letališča
- Ceste in predori
Aura odgovarja na več izzivov v sodobnem okolju s svojim prilagodljivim podatkovnim modelom.
Njene ključne prednosti so:
- Prilagodljivost in integracija z obstoječimi sistemi: Aura je zasnovana tako, da se prilagodi specifičnim potrebam uporabnikov. Enostavno se integrira z obstoječimi sistemi in implementira poljuben relacijski podatkovni model, ki ga ima uporabnik.
- Izboljšanje sledljivosti: Aura omogoča boljše sledenje, nadzor procesov in poročanje. Omogoča učinkovito upravljanje različnih objektov, kot so osebe, vozila in izdelki.
- Optimizacija virov: Aura omogoča podjetjem optimizacijo operacij, zmanjšanje nepotrebnih stroškov in izboljšanje splošne učinkovitosti.
- Podpora pri odločanju: Z zbiranjem podatkov in spremljanjem dogodkov Aura omogoča podjetjem, da sprejemajo informirane odločitve, ki pripomorejo k povečanju produktivnosti in dobička.
- Avtomatizacija in digitalizacija: Z avtomatizacijo in digitalizacijo procesov Aura zmanjšuje možnost napak, ki jih povzroča človeški faktor, ter tako zagotavlja natančnost in zanesljivost. Omogoča tudi hitro in avtomatsko pripravo različnih poročil (npr. poročilo o radioaktivnosti, tehtalni list…)
- Izboljšanje varnosti: Aura varnost zagotavlja preko upravljanja dostopov, preverjanja pristnosti osebnega dokumenta in nadzora.
- Trajnost: Aura je usmerjena k trajnostnim praksam. Podjetjem pomaga pri doseganju okoljskih ciljev in podpira digitalizacijo procesov, kar vodi do zmanjšanja porabe virov in odpadkov.
AURA REŠUJE ŠTEVILNE IZZIVE
- Zmanjšuje prekomerni čas zadrževanja vozil in porabo goriva
- Izboljšuje sledljivost in upravljanje dostopov različnih objektov - oseb, vozil, izdelkov
- Digitalizira ročno razporejanje terminov prihoda vozil (rezervacije) in registracijo voznikov
- Integrira različne sisteme in tako rešuje podvajanje vnosa podatkov ter potrebo po izvozu podatkov iz različnih sistemov za ustvarjanje poročil
- Zmanjšuje porabo papirja
- Zagotavlja večjo varnost
- Omogoča pravočasno upravljanje podatkov in preglednost v realnem času
KONTAKTIRAJTE NAS
Pridružite se nam na poti do večje operativne učinkovitosti, boljše varnosti in trajnosti!
Naša ekipa bo skupaj z vami poiskala rešitev, ki bo vašemu podjetju pomagala doseči optimiziran proces dvoriščne logistike.
|